سئو وب ایران

سئو سایت

سئو وب ایران

سئو سایت

مستر روتر - تجهیزات شبکه در اصفهان

مستر روتر ارائه کننده انواع تجهیزات کابلی و وایرلس شبکه در اصفهان
تجهیزات فعال شبکه یا اکتیو: این تجهیزات به جریان برق نیاز دارند برخی از این تجهیزات مانند: کارت شبکه (NIC)، سوئیچ (switch)، مسیریاب (Router)، دیوار آتش (Firewall)، مبدل فیبر نوری (Media Convertor) و پرینت سرور (Print server). هاب‌ها یک مکان مرکزی برای اتصال سیم به ایستگاه‌های کاری فراهم می‌کنند.
 تجهیزات شبکه در اصفهان
تجهیزات شبکه چه چیزی محسوب می شود؟
اطلاعات تجهیزات شبکه تجهیزات شبکه برای ترکیب، تقسیم، سوئیچ، تقویت یا هدایت بسته های اطلاعات در طول یک شبکه کامپیوتری یا مخابراتی استفاده می شود. این بخش محصول شامل هاب ها، سوئیچ ها، روترها، پل ها، دروازه ها، مالتی پلکسرها، فرستنده گیرنده و فایروال ها می باشد.

با استفاده از شبکه می‌توان تمام محدودیت‌های جغرافیایی برای اتصال کاربران را از بین برده و از منابع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به صورت مشترک استفاده کرد. علاوه بر این با استفاده از شبکه می‌توان اطلاعات را سریع‌تر و دقیق‌تر میان کاربران انتقال داد. همچنین برقراری ارتباط از طریق شبکه امنیت را نیز افزایش خواهد داد.

روتر
با استفاده از روتر امکان اتصال یک شبکه به شبکه‌های دیگر فراهم می‌شود. از روترها در شبکه‌های LAN و WAN استفاده می‌شود. روتر را می‌توانید در انواع مختلف و با معماری‌های گوناگون یافته و متناسب با نیاز خود از مدل مناسب استفاده کنید.

چرا تجهیزات شبکه مهم است؟
سخت‌افزار شبکه مجموعه‌ای از دستگاه‌های فیزیکی یا شبکه‌ای است که برای تعامل و ارتباط بین واحدهای سخت‌افزاری که در یک شبکه کامپیوتری عملیاتی می‌شوند ضروری هستند. اینها قطعات سخت افزاری اختصاصی هستند که به یکدیگر متصل می شوند و شبکه را قادر می سازند تا به طور موثر و کارآمد عمل کند

تجهیزات سخت افزاری شبکه، به دو دسته تجهیزات شبکه اکتیو و تجهیزات شبکه پسیو تقسیم می گردند که از میان تجهیزات اکتیو می توان به دستگاه هایی مانند سوئیچ شبکه، روتر، ذخیره ساز تحت شبکه NAS و غیره  اشاره نمود و از تجهیزات پسیو می توان از رک، انواع کابل شبکه و کابل فیبر نوری نام برد.
مستر روتر مرجع  فروش تجهیزات شبکه در اصفهان 
  •  تجهیزات شبکه سیسکو
  • میکروتیک
  •  اچ پی
  •  دی لینک
  • تی پی لینک 
  •  تندا
مستر روتر مرجع  فروش روتر در اصفهان